Friday, March 14, 2014

Hari ini dalam sejarah aku masuk surat khabar

Assalamualaikum dan Salam jumaat yg mulia.


Dlm bulan lepas kalu tak silap aku terima email dari sorang wartawan dr Berita Harian. Katanya nk interview pasal kait mengait ni. Dia jumpa dari blog marinashoppe.blogspot.com. 

Aku pon ok menarik ni. So memandangkan aku di KT dan beliau di KL jd interview di laku kan sedara email saje. Dia email soalan2 dan aku jawab je. Gambar2 pon suruh dia ambik kat fb je. Cuma dia suruh email gambar aku tgh mengait je. Banyak gak gambar aku bg sekali dgn PB pun ada tp tak terpilih hahaha. 

Mlm td dia wassap bgtau arini kuar paper. Aku pon waahh excited ok hahaha. Giler tak excited 1st time masuk paper hahahaha. 

OK bai. Xtaunakwatendingcmne



7 comments:

  1. glemer giler ni, pas ni mesti tak menang tangan mengait.. tahniah Marina!!!

    ReplyDelete