Friday, January 3, 2014

2014

Selamat tahun baru 2014. Masih belum terlambat aku nk ucap. 2 bulan lebih blog terabai. Malas, xde mood dan segala2nya yg buruk membuatkan aku malas nak update blog. Ditambah pulak sekarang ni online kut handphone je tu yg malas  nk on laptop. Nak update kut handphone tak lawas plak haha.

Ok back to the topic.

Tahun 2013 meninggalkan seribu kenangan pahit manis buat kami berdua. Akn ku coretkan jugak disini tp masih mencari kekuatan dan idea hahaah. Aritu aku link blog ni dgn fb thru networked blog so bila aku update automatik akan kuar kat fb. Tapi aku dh buang dah sbb tetiba rasa malu bila ada org baca blog. hahah Malu le sgt. Puii :D

Aku ada banyak modal nk blog kan tapi tunggu lah satu2. Aku start blogging dr bulan jun 2008 sejurus lepas aku kawen bermaknan dah 5 tahun lebih. Lama la jugak. Ramai kawan yg aku jumpa dalam blog ni. Ada yg masih bertahan berkawan sampai ke hari ni. Ada yg dah pernah jumpa dan ada yg terputus hubungan. Tunggu bulan 6 ni la buat anniversary blog hahaha.

Modal dah hilang nanti aku sambung blog lagi. Azam tahun baru update blog banyak2. Nanti nuffnang masyukkk! ok jom layan MLM :)



0 cuit-cuit:

Post a Comment