Thursday, September 19, 2013

Koleksi tempahan jahitan manik dan lace

Ini adalah antara tempahan jahitan manik dan lace masa bulan puasa aritu. Tak sempat nak blog kan. Just masuk fb je.



Ini baju nikah. Nak jahit lace dgn tabur pearl seminima yg mungkin. Less is more katanya :)



 Yg dua helai kat atas ni baju sepupu saya. Lace and pearl crumble


Inipon baju sepupu saya juga tpi saya hanya jahitkan border manik tu kat pinggang


Black and red lace pearl crumble



Highlight lace di lengan




White pink lace crumble

Olive green lace crumble



Manik serong di lengan baju



S crumble with  flower. baju khadeeja anak jiran sebelah. Amboi raya sakan no hahaha

Ok tu je kut yg jumpa setakat ni hahahaa. Ok sekarang dh start memanik tapi kena selang seli dgn mengait jugak. Untuk tempahan mabnik dan mengait boleh pm di FB. TQ :)

4 comments: