Saturday, June 1, 2013

33

Happy 33 years old to me.

Apa yg aku dh capai sepanjang 33 tahun hidup ini? Berjayakah aku?

Bagi aku, seseorang yg berjaya dalam hidup itu bukan semestinya bekerja dgn pangkat tinggi, bergaji besar, berkereta besar, berumah besar tapi bagi aku hidup dalam keadaan ekonomi yg sederhana, punyai keluarga yg lengkap dan bahagia tanpa dibebani hutang yg melampau. Nak kata takde hutang tu tipu lah kan, bayar kereta rumah tu pun hutang tp itu normallah.

Takde celebration mana pon since arini p makan kenduri pastu singgah beli kek 2 potong hihihi. Kalu p tuti fruti dpt discount tp x rasa nak makan tuti fruti lak pulak tu malas nak masuk bandar cuti2 sekolah ni ko fhm2 je lah jalan tu.


Happy 5 years together

Takde celebration sangat pon, dah tua2 nih hahhaa p makan2 je lah masa anniversary aritu. Kira sekaligus lah hahaha.


Kek durian-durian. Gile sedap! Deep fried wonton tu mmg peberet ah huhuhu sedap2 :D


Beef lasagna for me


Prawn cheese macaroni for him


Terkini : Berat 66 kg, tinggi 162 cm. Lagi 3 kg nak sama dgn Pakcik Botak hahaha.


Pakcik Botak ku sayang tapi dah tumbuh rambut hahahaha.

Hari ni balik kenduri singgah SC beli kek hahaha teringinnnnn sgt. Nak kek je tak nak benda lain hihihi.


Pecan butterscotch. Alamak gegar plak


White chocolate macadamia. Yummy sgt hihihihi 

Ok babaiiiiii :)

0 cuit-cuit:

Post a Comment