Monday, May 27, 2013

Megi bandung muar :)

Ok tajuk tak salah ok. Memang asal perencahnya dari sana hahhaa. Ok sebenanrnya ternampak baki perencah ni dlm peti. Bau lah kut expired ke apa, tp ok lagi. Hmm tinggg idea sudah mari rasa nak makan megi tapi nk kuah mi  bandung. Udang dlm peti ada lagi so kaw2 taruk udang punya hahaha.


Tambah crabstick skali hahaha nasiblah x mecing pon. Ni PB punya x nmpk udang.


Haaa ni baru nampak udang. Mmg sedap giler perencah ni, Tapi lupa cap apa. Alah kalu p Johor bersepah depa jual, rasanya ni aku beli kat highway tp harga mahal lah skit drpd beli kat Johor sana nun, xpelah asal sedaaaappp.

3 comments:

  1. Dulu akak selalu makan mee bandung muar pasal asben akak orang Muar. Memang lain rasanya dgn mee bandung Muar yang jual kat KL ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kan kak mi bandung muar. X terlawan rasanya. Yg ganu punya lagilah 100% x sama hahaha

      Delete