Thursday, May 23, 2013

Manik bunga untuk baju Hari Guru

Ini adalah cuctomer yg paling setia. Hahaha dia lah yg paling banyak suruh saya jahitkan manik di baju tak lain tak bukan sepupu saya sendiri hahaha. Baju ni material dia sutera asli terengganu. Senang nak jahit sbb bukan lembut mcm sutera campuran tu iaitu sutera satin atau sutera crepe.

Baju kaler oren atau peach terang, pening jugak mikir nak buat corak. Kak Long xnak crumble nak manik bunga biasa.


Pikir punya pikir, gugel punya gugel terhasil lah corak ini. Kira main reka suka hati. Kalu boleh taknak pattern sama mcm yg dh buat kat baju-baju dia sebelum ni.




Sebenanrnya mula2 nak buat bunga guna labuci tp try buat tak jadi. Alamak dah lupa plus susah skit lah. Huhuhu dh belajar tpi lupa acaner tu? Hhaha

Ok Kak Long sgt berpuas hati dgn corak ni. Brp kali sms aku ckp cantik. Alhamdulillah kepuasan pelanggan adalah diutamakan :)


0 cuit-cuit:

Post a Comment