Thursday, May 16, 2013

Crumble baju pengantin

Baru ni Farah mintak tolong sama-sama jahitkan manik utk baju pengantin sepupunya memandangkan masa dan suntuk hahaha. Malam tu kul 5 tido demi nak siapkan baju ni kang tak bersanding plak pengantin nanti hahahaha.

Aku hanya jahit crumble je, lace semua farah dah letak siap2. Crumble kat pinggang pun farah dah buatkan.








Memandangkan dress ni kain payung mmg ambik masa la jugak nak menyiapkan bahagian kaki tu. Tudung juga buat crumble skit utk  bhg atas kpala sbb pengantin ni tak pakai crown :)

Selamat Pengantin baru buat cik pengantin :)

1 comment:

  1. nanti kak marina letak la gambar pengantin..

    mesti lg cantik..

    akak.. nak tanya.. order sy hari tu diterima ke..? :)

    ReplyDelete

tima kaceh sudi komen, i love u olls!