Sunday, April 14, 2013

Buah kundang, Lan Banana

Nak beli buah lain ternampak buah kundang ni beli lah skit. Rm15 sekilo. Beli tak sampai sekilo pon.


Sesuai dimakan utk hilangkan pahit mulut selepas demam.



Rindu air jagung Lan Banana. Lama giler tak beli. Aku beli keropok dgn ikan celup tepung. Brp inggit kena ek lupa dah tp tak mahal pon.



Sekali sekala boleh lah minum. Kami ni pantang ais, tapi masa musim panas aritu teringin sgt. Beli lah utk lepas hilang haus.



5 comments:

  1. teringinnyaa tengok keropok tuu weiii :(

    ReplyDelete
  2. last wik has balik kg. pastu beli buah kundang ni RM6/sekilo je kat pasar pagi sabtu kuala berang tu..sedap kan manis2 je..ada masam2 skit

    ReplyDelete
  3. tngh cari buah kundang, tp x jumpe, mana nak dapat ni klu kat KL ye...

    ReplyDelete