Wednesday, March 27, 2013

JJCM Kuala Selangor - Sawah padi

Kesian kan org yg tempat dia takde sawah padi hahahahaha. Tapi serius memang cantik ah tempat ni. Berangan-angan aku nk buat rumah kat tengah2 sawah ni tapi mana nak cari sawah hahahaha.

Kak Zie cakap sini lah depa shooting Nur Kasih. memang cantik sgt. Tak terluah dengan kata-kata.








Geram je aku tengok tali air ni, rasa nk terjun je hehehe


Wat apa tu cik abang ?



Post wedding photoshoot hehehee



Hehehehe romantik takkkk? hahahaha. Ok next time mesti datang lagiiiiiiii!!!

7 comments:

  1. Cantiiikk!! Mcm carpet hijau. Mesti segar mata memandang, ditambah dgn angin sepoi2 gitu.

    ReplyDelete
  2. Cantiiikk!! Mcm carpet hijau. Mesti segar mata memandang, ditambah dgn angin sepoi2 gitu.

    ReplyDelete
  3. Hijjaaunyaa weiii sawah sapa lah tu

    ReplyDelete
  4. nk sawah yg x brapa luas memandang meh dtg rumah saya. hijau jugak. n bila time mghijau tu.. tiap mggu ada je org kawen dtg shoot. tepi hiway jeni pon. skrg musim pnas mka byk air kna pam masuk sawah. huhu

    ReplyDelete
  5. cantik nye!! teringin sgt nak photo-shot kt sawah padi

    ReplyDelete
  6. salam blh x sy nk tnya kat mna sawah padi ni?

    ReplyDelete