Thursday, March 28, 2013

JJCM Kuala Selangor - Cendol Durian Borhan

Review ini adalah pendapat saya. Bukan dipengaruhi oleh kawan, suami mahupun toley kedai hehehe.

Ok Seumur hidup aku ni baru pertama kali dengar cendol durian. Petang-petang pas cuci mata tgk sawah padi, kena plak cuaca panas membahang je, elok sangat la basahkan tekak ni dgn cendol.



4 bekas utk 4 org makan


Tu diaaaa!!! 


Hehehee ni bukan dia makan sorang nih hahahaha


Sementara tu k.zie n paqlee pi solat, kami pun tambah lagi cendol sorang satu hihihihihi. Sedap la wei... terbaikk! Aku rasa sepanjng aku penah makan cendol lah, cendol ni palling best. Dengan tak brp manis nya, sedang2 elok hilang dahaga. Alahai jauh nya nak pi lagi nih hahahaha


Banyak cawangan  ni kalu tak silap ada 7. Sape nak sila la gugel ye tampat mana yag ada. Utk makluman, kuala terengganu takde ye huwaaaa!

Ok, ni aku bagi 5/5 bintang. markah penuh!

2 comments: