Monday, March 25, 2013

JJCM KL - Meatball Ikea

Jumaat aritu pi Industrial Court lagi. Khamis dah turun KL. Kali ni cadangnya nak stay sampai Ahad. Saja la nak JJCM kan hahaha.

Aktiviti selesai je kat industrial court. Jadi pelancong hehehehe.


Ootd - merah mak ngah. Terima kasih kpd baju kurung cotton ini sbb aku tak nmpk gemuk hahahaha




Selesai dalam kul 10 balik hotel tido seround cover yg malam td punya kul 3 pagi smpai. Pas checkout p cari masjid jap PB nk solat jumaat. Dan misi seterusnya bermula selepas itu ................

























jeng jeng jenggggggg...



Orang ramai jugak tapi tak lah sesak. Tapi entah kenapa kali ni aku rasa meatball ni tak sesedap semasa mula-mula makan dulu huhuhuhu. tapi tetap habis hahaha ok ni kongsi dgn PB ye, tak larat nak habis sorang. PB order chicken cho, pastu ambik chicken spring roll dgn kek coklat apa ntah. Kek daim xde plak tapi sedap giler weh kek coklat tu.

ok, misi hari ini selesai. Misi seterusnya tungguuuuuuu.

3 comments: