Sunday, January 13, 2013

Siti Nurhaliza bertudung penuh :) comellll

Hepi besday Kak Iti ececece dan dan panggil kak hahaha.

Ari ni jadi blog gossip artis jap eh. Hahahaa tadi blogwalking terjumpa gambar Siti pakai tudung. Rupanya dia dah mula bertudung penuh. Alhamdulillah. Tapi nampak makin comel lah.Mungkin dia kurang mekap dan  pakai tudung stail budak2 skrg. Apa pun tahniah dan nampak makin comellll.

Hahaha aku ni nak kata tak minat tu tipu lah. Minat pun tak lah fanatik sampai kumpul gambar ke apa tapi suka lah baca pasal dia ni. Tipu lah kalu ada yang kata tak suka siti ni kan.

Gambar-gambar kredit kpd RotiKaya .com





Alahai comel nyeee.. hehehee

3 comments: