Saturday, January 5, 2013

Manik crumble dan highlight

Utk penghabisan tahun 2012 aku sempat siapkan manik untuk 2 pasang baju. Kedua-dua baju sepupuku. Mnaik crumble di lengan untuk Kak Long dan highlight di badan baju dan manik di lengan untuk mimi.



Ini baju Kak Long. Materialnya Sutera Terengganu.


Ini jahitan manik di lengan baju Mimi tapi lupa plak nak ambik gambar highlight bunga di badan baju tu.

Aku masih berusaha dan belajar utnuk menjahit manik dengan lebih baik lagi.



3 comments:

  1. Lawanya kakna...

    ;)

    Kena minat yg mdalam. Ritu msuk jln tar kdai manik.n stuff...mcm msuk kdai gula2...seronoknya! Dh la hrga sume murah2.

    ReplyDelete
  2. Waaa...siyess sgt kagum dgn bakat marina. Mmg tangan berseni !

    ReplyDelete
  3. Betul la...awak memang berseni///saya tabik...saya memang tak pandai bab seni menjahit ni waima menjahit butang pun x reti okay

    ReplyDelete