Tuesday, January 8, 2013

Burger bakar Pokwan Kopitiam

Hari Jumaat siang tu aku dan kawan2 yg terlibat ada perjumpaan kat Pokwan Kopitiam nak bincangkan kes kami. Pastu aku nak menerai burger bakar dia, dah lama tau dah tapi tak penah rasa.  Tapi aku nak makan roti tempayan dulu, hmm kita bungkus lah.

Malam tu pi tgk MLM pastu balik rumah kul 1.00 am baru makan hahahaha. Nak kata sedap biasa je yg sedap mungkin beef patty yg tebal lain dr burger biasa kan. Tapi mungkin sebab dah sejuk dah, kalu makan panas mungkin lagi best kut.



Next nak try burger bakar kat dungun plak hehehehe. Makan je keja nye hahahaha

6 comments:

  1. Bagi saya burger bakar dia tak sedap....lagi sedap burger yang dijual depan masjid UNISZA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun rasa biasa je, daging dia kering dan xde perisa. xpe kita try yg lain plak

      Delete
  2. ari tu try beli gop..sebiji satu org, tamaknyer pasal..xnk kongsi..xabis pon..rasa cam biasa jerrrr...mcm kurang jerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm kan kureng skit. betullah lidah saya x silap. bahan pon skit je. sayur sekeping dua je

      Delete