Monday, January 21, 2013

Baju bertunang Rosmaliza

Ni hasil yang dah siap utk baju bertunang. Baju ni dah ada manik dan bunga skit kat bawah baju dgn lengan tapi kat depan tu kosong so dia mintak saya tepek bunga dari riben satin. Tak pernah-pernah aku buat bunga riben satin ni.

Pas balik dari KL tu menggugel la keja nya carik tutorial. Banyak jugak yg jumpa tapi banyak tak paham hahaha dan tak jumpa pattern bunga ros yg sesuai utk dimecingkan dgn bunga yg dah sedia ada kat baju tu. Last-last jumpa kat blog somethingaboutkatie.blogspot.com . Mula-mula tu berpeluh jugak nak buat. Bila dah jadi tu waaah suka sangat pastu makin lama makin laju dan dah boleh pegang dgn kemas.






Ok, dah siap.

3 comments: