Sunday, January 20, 2013

Aku Bercerita- Ramblee Awang Murshid

Dah kuar dah novel terbaru RAM. Tengok dalam group kat fb semua dok pakat tayangdh. Aoshh tak bleh jadi ni. Minggu lepas otw balik KL singgah solat kat Mesra Mall pastu macam biasa singgah Popular jap. Sudaj dijangka memang dah ada . Apa lagi sambar lah satu!


Masih berbalut lagi hehehe macam biasa aku akan peram dulu. Sayang nak baca hahahaha

Tak lupa juga sebuah bacaan yg diidamkan sejak dulu, alhamdulillah. Aku rasa buku wajib ada. Buku apa?


Ensiklopedia solat. Tak lupa bacaan tambahan. Novel seram dr Ahadiat Akashah hehehe. Guna kad diskaun Popular dapat lah diskaun 10% utk sebuah buku.

Selamat membaca :D

0 cuit-cuit:

Post a Comment