Saturday, December 8, 2012

Sms Misteri

Hahahaha tadi saja duk belek draft dlm blog ni. Ternampak lah tajuk 'sms misteri'. Sebenarnya aku dah publish dah masa Ogos 2008 dulu. Haaaa ambik kau 4 tahun yg lalu. Pastu bila dipikirkan balik aku simpan sebagai drafj je lah walaupun sempat publish. Aku tak nak delete sebab aku nak simpan sebagai kenangn hari tua.

Tangan aku ni gataaallll je nak tekan publish hahahaha tapi kalu aku publish mungkin akan jadi kontroversi antara aku dgn seseorang. Adoyai tak sangka plak benda mcm ni boleh jadi kat aku. Biasalah kan manusia, dalam ramai-ramai yang sukakan kita mesti ada jugak yang tak suka kan. Rambut sama hitam tapi hati lain-lain.

Sebenarnya aku tengah boring ni, tadi aku siapkan manik kat baju makcik aku. Dah lama dah tak buat-buat lagi. Aku ikut turn dgn mengait sebenarnya. Dah siap skit bunga kat lengan esok nak buat tangkai dgn manik tabur plak.


Syok sebenarnya buat manik ni cuma kena perah otak cari idea lah nak wat pattern mcm mana. Aku ni baru berjinak-jinak dalam dunia manik ni jadi otak tu selow skit nak pikir pattern. Sudahnya gugel je laaa. Antara memanik dgn mengait mana paling best? Hmmm mengait sudah tentu no 1 di hatiku hahaha. Aku suka mencuba sesuatu yg baru sebenarnya.

 Aku ada beli  buku manik, pastu ada cara sulam bunga dgn benang, hihihi rasa nak cuba. Pastu tetiba teringat kat cross stitch. Dulu aku suka buat cross stith. Rasa nak buat jugak tapi ada ke masa nya  senah oi? Nampaknya aku kena siapkan semua tempahan baru boleh pikir nak try buat cross stitch atau sulam.

Ok dah melalut, aku nk tido dulu. Babaiiii.

0 cuit-cuit:

Post a Comment