Monday, December 3, 2012

Selesai satu hutang, ada satu lagi

Alkisaaaahhhh.

13 yg tahun yg lalu aku telah menyambungkan pelajaran di peringkat diploma di univesiti tempatan yg dulu nya dikenalai sebagai UPM cawangan Terengganu atau UPMT. Masa tu aku ambik loan Yayasan Terengganu. Tapi kawan-kawan yg lain semua ambik JPA. Masa tu PTPTN xde lagi. PTPTN aku ambik utk degree. Bila nak abis xtau lah.

Setelah 13 tahun berlalu baru tahun ni abis bayar hahahaa. Dulu ada duit bayar xde duit tak bayar. So, baru ni cek baki ada lagi RM940. PB kata bayar habis terus. Ok aku sangat bersenang hati hahahha.


Terima kasih Yayasan Terengganu kerana memberi pinjama utk aku  mencari ilmu, dan terima kasih yang tak terhingga buat suami ku yg menaja pembayaran ini hahahahahaha. 

4 comments:

  1. untunglaa ada penaja yer..hihii;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dia tukang topup mana yg x cukup hehehe

      Delete
  2. syok kan dah habis hutang..saya dulu dapat MARA...matrikulasi sampai degree... habis belajar terus isi borang buat potongan gaji..kena bayar pun 30% je..alhamdulillah dah settle lama dulu..so boleh buat hutang baru ... hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 30% je byr bestnye. Awk benasib baik dpt keja yg best slps grad. Blh buat potongan gaji.

      Delete