Tuesday, December 18, 2012

Mekap

Ari tu duk chat dgn Fiza dia kata kawan dia nak suruh mekapkan adik nak bertunang. Ok boleh je. Hari Jumaat minggu lepas sebelum zohor aku pi rumah yang nak bertunang tu, tak jauh pun area rumah mak aku juagk dekat dengan sekolah rendah. Pengantin nya comel sangat macam Umie Aida pun ada hehehehe.



Awal-awal masa sms kakak Jannah ni dah bgtau adik dia ni mengalami masalah jerawat yg teruk. Ok, xpe kita cuba tutup mana yg termampu. Kening aku tak usik dia dah siap pantis.


Hari Isnin pal nak mekapkal Lieza untuk sambut menantu. Lieza kawan sebelah pejabat masa keja dulu. Muka dia macam mat saleh huhuhu. Betul tak tipu.



Lieza mempunyai mata yg dalam dan tulang kening yg tinggi. Senang nak mekap.


Nakal Lieza nih :D


Ok, aku tak reti nak buat rambut. Untuk bagi nampak ayu aku jalin rambut kat tepi dahi ke belakang kasi kemas pastu lepas je lebihan rambut ke tepi.

Ok itu je baiii.

3 comments: