Tuesday, December 4, 2012

Kenduri di Shah Alam

Ni Sabtu minggu lepas punya kenduri. Yg berkahwin adalah anak sepupu kepada mak aku. Kiranya tok pengantin dgn arwah tok aku adik beradik lah, toknya duk Johor. Mak si pengantin ni duk Shah Alam. Oleh sebab kalu kita yg kat Trg ni kalu buat kenduri mereka selalu datang jadi mak aku pun nak pegi lah kenduri depa ni. Ayah pun ikut sekali jadi satu kereta kami berempat je. Sedara mara lain keta masing-masing lah.

Kami bertolak Jumaat pas aku mekap Amirah dalam kul 11 mcm tu, pastu balik esoknya Sabtu dlm kul 2.






si gadis berkasut pink. siapakah gadis itewwww :D


ok bai. 2 minggu lagi p KL lg.

1 comment:

  1. Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG kini di S.Alam sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

    ReplyDelete