Wednesday, December 19, 2012

Durian crepe lagiiiii!

Adoi tak habis-habis durian crepe. Kalu diikutkan ni kali ke 3 dah aku buat nih. Kali pertama wat umah makcik aku ari tu, kali kedua buat hari Jumaat. Pastu ada lebihan isi durian dgn cream banyak jugak so esok nya Sabtu aku buat sekali lagi perabiskan balance yg ada. Masa buat Jumaat tu dapat sikit je dalam 25 biji pastu bagi kat jiran sebelah skit pastu simpan utk adik aku request nak makan dgn bff aku yg mengidam sokmo Cik Umie kita.



Kali ke 2 dan ketiga dah boleh agak camne nak wat nipiskan crepe tu. Mungkin tak cantik mcm yg jual tapi utk makan dah terlebih cantik dah hahahaha ok naik lif tekan sendiri hahahaa.

Ok kesimpulannya semua orang kata sedap. Sedap la sebab durian dgn cream tu yg buat jadi sedap, whipping cream aku guna cap Rich memang perfect rasanya. 1st time buat ari tu guna Value Pride sedap jugak cuma manis skit bagi akulah.

Ada yg tanya tak jual ke? Maaf la sebab aku buat utk makan je rasanya tak larat kut nak buat untuk jual. Dah ramai sangat yg jual kan huhuhu. Ni pun buat sebab ada permintaan since durian dapat free hahahaha. Kalu kena beli takde maknanya aku nak buat hahahahahahaa. Ok tak kelaka bai.

0 cuit-cuit:

Post a Comment