Wednesday, November 7, 2012

Sutera Terengganu Eklusif

Ok, ni ada kain sutera untuk dijual. Aku tak reti nak promote sangat tapi jenguk-jenguk lah kalu rajin. Nak lagi banyak blh tengok FB.

Material adalah sutera crepe bukan satin ye, lebih senang digosok berbanding sutera satin. Dan corak ni adalah eklusif. Dan untuk perhatian ni bukan dari Pasar Payang ye dan kualiti adalah sangat  bagus, aku dah beli dah satu je hehehe nak kumpul duit jugak nih.









Ok, banyak lagi sebenarnya. Utk tengok pilihan lain boleh klik kat FB aku ni. Sebarang pertanyaan boleh konen dan tinggalkan email atau fb anda . Atau lagi bagus guna fb lah ye.


Selamat menjamu mata :)

0 cuit-cuit:

Post a Comment