Tuesday, November 6, 2012

Menu hari ini 6/11

Ni update org takdak idea. Serius aku bukan malas nak update tp photobucket buat hal. Takleh  upload gambar. Adoi, kalu  blh tak nak guna blogger punya space gambar takut jadi macam dulu. Kalu macam ni baik beli dot com je kan.

Ok berbalik kepada topik. Hari ni menu simple je. Sebenarnya hari-hari simple hahahaha makan berdua je. Banyak-banyak tak habis pulak.


Nasi, tomyam sayur, ikag goreng, telor dadar. Cukup lah utk aku berdua dgn PB. Tomyam dgn nasi ada belen lagi esok boleh aku sarapan hahahaha.


Ni pulak menu malam kemaren. Ni menu kat kedai hehehehe aku sakit perot tak masak. Ni makan kat Katana. aku order kuewteow kungfu. Nampak sangat menarik dan mewah, udang sampai 4-5 ekor, sotong lagi, laici 3 ketul, fishball lagi tapi sayang rasanya tidak menepati  tekak ku. Lain sangat rasa comparedgn yg penah aku makan kat kedai. Tapi habis jugak hahahahahaha. Dasar kuat melantak hahahaha!

Ok, mulai hari ni aku akan update apa aku masak setiap hari. ok bye.


Latest pic of me and my lovely cousin Along. Good luck on your SPM! Banyak plan kita pas Along abis SPM nanti :D. Nampak tak kasut pink kitew hew hew hew.


1 comment: