Sunday, November 25, 2012

Mekap Amirah nikah dan sambut menantu

Amirah ni adik ipar kepada adik saya. Ari tu dah mekap utk tunang, pastu dia request utk mekap nikah dan sambut menantu. Yg sanding punya dah ambik sekali dgn pakej pelamin.Nikah pagi Khamis, sambut menantu esoknya Jumaat. Dia ni misi so takleh cuti pjg tu yg esok terus buat majlis belah laki.

nikah



Sambut menantu.

Ramai yg tanya kenapa aku tak buat serius bisnes mekap ni. Entahlah aku rasa aku hanya suka-suka je. Caj pun sedang-sedang je setakat saudara mara, kawan-kawan gitu lah. Bulan 12 ni ada 2 lagi yg menanti ok lah boleh wat beli benang hahahahaa.



2 comments: