Friday, November 23, 2012

Anak sedara pertama kahwin

Oh terasa sudah tua. Ni anak sedara Pb yg sulung. Anak abg nya yg sulung di Kuantan. Hari tu dah bertunang so majlis nikah 9/10 ari tu. Pastu kenduri esoknya 10/10. Maka berkampunglah kita di Cenderawasih.


Pelamin dalam rumah.


Meja makan di luar rumah.


Pakcik-yang-rasa-dah-tua-tapi-memang-dah-tua-pun tengah menstapler alas meja makan utk tamu.


Dah selamat dah Wani dan Afiq. 

Anak sedara Pb no 3. Aku nampak pendek kah? ok jgn tertipu. Kasut fatin tinggi dan tebal ok. sebenarnya aku lagi tinggi dr dia tp sebab aku pakai kasut flat dan dia punya kasut tinggi mcm KL tower hahahaha.


gambar kontoroversi abad ini :p


Pengantin tua hahahaha. Muda lagiiiiii :D

Gambar sanding dlm fb. Tak sanding pun sebenarnya, ambik gambar pastu makan-makan gtu lah. Petang tu aku duk membungkus lauk tak habis. Penat berdiri malam tu sakit betis.

Nanti anak sedara dapat baby jadi nenek la aku ye, Nek Na hahahaha.


0 cuit-cuit:

Post a Comment