Tuesday, October 2, 2012

Nasi goreng sardin

Oh lapar lagi perut. Asyik mencekik je keja nya. Pagi tadi mkn megi goreng ala mi sedap tu. Sedap pulak perasa kari lain skit dari mi sedap tu. Kul 2 perut kreok kreok dah. Adoi kena makan lagi.

Ku turun tangga menuju ke dapor, ku tengok dalam periuk ada nasi semalam lepas je kalu nak buat nasi goreng barang sesenduk dua. Haahahaha apapunasekimaayatni. Ok nak letak apa dalam nasi goreng ye? Aku tak main la nasi goreng kosong mesti nk letak paling kurang udang ke sotong ke tp xde plak semua tu hahaha. Oh ada lebihan sardin buat sandwich ari tu. Belasah la mesti sedap ni.


Sedap le plak tengah-tengah lapar giler ni hahahhaa.

Ok, aku xde modal nk update sebenarnya :P

1 comment:

  1. gabungan terbaik la..keropok + ns grg!! terliur..tp tgh musim diet :p

    ReplyDelete