Wednesday, September 26, 2012

Kembar

Oh bestnya kalu dapat anak kembar. Anak jiran depan rumah yg kawen bulan 2 ari tu pregnant 6 bulan dgn anak kembar. Besar perut dia.

Ok jangan speku, aku tak pregnant lagi. Doakan aku ye.

Pegi Giant nampak lah buah strawberi besar-besar. Oh aku memang suka buah ni. Nak nak kalu Korea punya, manis je. Kalu yang masam tabur garam halus sikit oh sedap. Tak pun cicah coklat. Tapi bukan selalu lah mau bangkrap kalu sokmo beli kan.



Ok, back to the title. Dalam banyak banyak tu aku perasan ada yg ganjil kat bawah.



Tak tau lah kembar berapa nih. Besar plak tu. Ok, kita makan je lah simpan buat apa hahaha.

1 comment:

  1. hahaha ... ya la, bgs makan sj ni mana tau ada rezeki dpt anak kembar :)

    ReplyDelete