Sunday, May 13, 2012

Sayang nak guna

Melampau la sayang nak guna. Sebenarnya kain batik ni beli masa gi KK ari tu, cantik sangat kan. Pastu kawan PB balik Sarawak kirim kat dia beli, pastu dia bagi hadiah hehehehe. Dah lama duk dlm plastik sbb sayang nak guna hahaha tapi sebab kain batik ari tu kena curi pastu beli baru tak best la plak yg baru sbb beli yg 10 inggit jadi kain dia mcm licin skit tak berapa serap peluh, so tak pakai mana leeeee.


Basuh dulu sebelum pakai. Saya lebih suka kain batik borneo yg dari Sabah sebab kain dia mcm cotton skit, yg Sarawak tu agak licin sesuai kalu nak buat kain baju kurung/kebaya.

2 comments:

  1. wah ... ada jg org mencuri kain ... time di jemur ke kena curi?

    ReplyDelete