Wednesday, April 18, 2012

Books update

Macam biasa rutin harian kalu online mesti blogwalk dulu. Pastu baca blog orangsakit ni. Dia baru siap baca novel. terpandang novel dia teringat aku pun ada beli novel yang sama tapi masih berbungkus lagi. Belinya dah sebulan lebih kut.



tak boleh zoom sampai bawah pasal bawah tu bersepah dgn majalah  dan suratkabo tak susun pun hahahaha. Eh, ada biskut plak hahahaha.



Ni 4 bijik novel yang terbaru. Dulu aku suka beli satu-satu. Tapi sekarang ni sebab jarang gi kedai buku kan, so sekali beli aku akan cari yg betul-betul menarik dan biasa aku akan akan 2, 3 atau 4 biji sekilaigus. Jerat tu aku tertarik sebba cover dia lain dari yang lain. Rupanya terbitan syarikat Amir Muhamad pengarah tu. Aku suka karya dia. Buku ni terbitan FIXI. Cute je nama. Rupanya banyaaak lagi koleksi novel FIXI. Aku akan dapatkan semua koleksi tu satu hari nanti. Kehkehkeh azam baru hahaha.


Jerat dah baca, M.A.I.D belum baca lagi, ramai yg kata best. Yg Misteri Telaga apa ntah tu aku baru beli masa kat Penang ari tu. Kristal Berdarah tu sebab aku minat tulisan penulisnya, Rosli Mohd Sah. Dah ada sebijik karya beliau sebelum ni, Misteri Jejawi Tua. Aku suka sangat novel horror, seram dan mistik ni hahha . Padahal tengok citer hantu tutup mata dgn bantal kahkahkah.


Nak baca tapi kena concentrate mengait dulu lah. adoyai bila nak siap.


Last but not least, dont forget to visit my crochet blog- My Crochet World

15 comments:

  1. k.na, MAID mmg best...karya terbaru suri ryana isteri separuh masa pun best...skrg dh ada d pasaran...cewah siap promote lg tu...k.na minat jgk bace novel ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minaatttt sgt hehehe.kena habiskan duu baru blh beli yg baru hehehe. sape agaknye ni..mcm kenal je tp xtau hahaha

      Delete
  2. beshnya..kty pun peminat baca novel jugak..tp kty selalu sewa je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu ada tempat yg boleh sewa best jg. tp kalu beli blh buat koleksi :)

      Delete
  3. baru ni pergi umah MIL, bawa balik 10 buah novel....pun tak baca lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaah bestnye rumah MIL ada novel blh pinjam kan hahaha

      Delete
  4. wah...byknyanyer koleksi..sya nyer baru 4 bijik...berimpian nak kumpul sampai penuh rak cenggitu gak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli skit skit lama2 banyak le hehehe

      Delete
  5. akak ada nampak buku MAID tu kat popular, ingat nak beli tapi terlupa nak ambik bila sibuk layan Faiz n Sufia cari buku depa.. nanti kena cari kat Pesta Buku Antarabangsa hujung minngu depan nih ;-)

    ReplyDelete
  6. Hai! Saya nampak M.A.I.D awak! Selamat membaca dan menghayati keromantikan novel tu!

    ReplyDelete
  7. rajinnya akk beli novel.. siap buat koleksi lagi.. zana ni payah betul nak membaca novel.. asyik tertidur jer nanti.. now rajin baca majalah jer.. teruk kan?

    ReplyDelete
  8. pesta buku antarabangsa tak lama lagi. bolehlah terjah. ehehe

    ReplyDelete