Sunday, February 26, 2012

Menikmati keenakan mi jawa di Pantai Teluk Gadong

Waaah bestnyeee.

Jumaat balik Dungun, pastu petang tu PB ajak jalan-jalan sampai la depan Uitm kat Teluk Gadong tu. Ingat nak makan ABC sekali jumpa plak kedai ni.


 Sebenarnya nampak simbol 'A' tu. Sah-sah lah bersih kan. Dorang  buat keja pun kat luar tu je kita nampak lah. Sekali nmpak mee jawa. Wooot nak try lah, lama dah tak makan nih.

Tapi servis lambat skit la psl kedai dia depan belakang, pastu sorang je tukang ambik order. Takpe, kita sabaaaarr.


PB order mee kari. Hmmm boleh la tp minyak banyak..


Tu diaaaa! Mee jawa suda mariii! Sedap gile sumpah tak tipu..


Ni bukti sedap. hahahaha seudahnye nak balik dr Dungun singgah lagi beli  bungkus utk makan kat rumah hehehehee.

1 comment: