Wednesday, February 15, 2012

Makan tengahari di rumah mak

Semalam balik umah mak, si pengantin masih ada lagi. Pastu tetiba dah tengahari. Apa lagi makan lah..! Lauk simple tapi best.

ikan kerisi panggang, budu, sambal belacan, petai, timun, pucuk jambu golok, pucuk apa ntah lagi..fuh! 






Rajinnye menantu..hew hew hew ...

13 comments:

  1. puhhhhhhh..ni yg mau balik kg cepat2 nih..ishhh menggodaaaaaanye...

    ReplyDelete
  2. Sannnnnnnggggggggggggaaaattttt suka! Terliur saya tengok makanan kampung ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kan, xyah susah2 masak.. panggang je pastu mkn nasi dgn kicap..hehehe

      Delete
  3. sedap kak na weh..lapo lalu wase

    ReplyDelete
  4. terliur nya tengok semua tu astaqfirullahalazimmm hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha maaf ye kalu terliur, senang je wak kalu nk makan..

      Delete
  5. sedapnyaaaaa marinaaaaaaaa...:( :( menantu baruuuuuu...:) kalau aku sure dap dip dup nak senduk nasik tu..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha nt ko dtg umah aku ek, aku suh ko senduk nasi tu hahahaaa

      Delete