Tuesday, February 14, 2012

Lepak-lepak di pantai batu buruk

Sebagai warga Kuala Teengganu, aku sendiri amat jarang mai lepak di pantai batu buruk ni. Lalu tu ye lah, lagipun dekat dgn kolam renang yg aku selalu pergi. Tapi hari ni sebab nak menghabiskan masa punya pasal mai la lepak sini, dah dok tahu nk gi mana kan.

Pukul 7 karang aku ada appointment kat ibai clinin nk bincang psl nak buat iui tu, so pagi tadi aku hntr Pb g ois aku ambik keta g umah mak. Pukul 4  adik ayah aku ajak makan2 kat umah dia. Takan psl baru siap so tapau je mee goreng sebekas.

Pas ambik Pb aku sajes kita gi lepak batu buruk la smbil makan mi goreng sambil tengok orang sambil tengok pantai.







Chiao!

2 comments:

  1. best nya boleh selalu ke pantai memberi ketenangan jiwa hehee

    ReplyDelete