Wednesday, February 22, 2012

Cantek nye tudung niiiiii!

Semua gambar kredit kpd FB Fareeda dan suhailimohamad.blogspot.com.

Cantiknyeeeee, aku berkenan sgt, kebetulan mmg nk cari tudung nak g dinner dgn sultan nanti. Jumpa plak yg warna hijau ni, mecing sgt dgn baju aku  huhuhuhu.



pink ni pun cantik.

Taaapii harganye RM170 selai. Mak aiiii! Mahalnyeeeeeeeeee. Ni saiz XXL mungkin mahal sbb saiz dan material tp cantik sgt la wei. Aku berkenan sgt dah ni. Huhuhuhu Encik Suami, tolong belikan yeeeeeeeee...

10 comments:

  1. tudung fareeda memang cantik..tp hrga mmg mahal..tp puashati

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudung ni mmg datang dgn brooch tu sekali ke?

      Delete
    2. kty penah beli ke? nk try la huhu

      Delete
  2. Bagusnya, tutup dada. Tapi mahal sikit..maybe pasal guna lebih kain ;-)

    ReplyDelete
  3. beli wei jangan tak beli , beli beli, tp kalau tudung ko ngait sendiri tak bole ke wei? ahahha, ingat ngait je ni, :D sket2 nak ngait

    ReplyDelete
  4. dinner dgn sultan..mesti ler pakai tudung mahal2kan?mesti bertambah cantik...

    ReplyDelete