Sunday, January 8, 2012

Satar Kemaman

Harap maap ye, makanan lagiks. Saya suka satar tapi PB selalu malas nak berenti kalu tepi jalan.


Lebih suka yang dibakar dalam daun pisang tu, memang best ah!


Ini satar pesen baru tau, dibungkus macam popia. Ni mak sedara ku yang bagi. Boleh tahan sedap tapi kena goreng api slow kasi kulit dalam garing .








Satar ke sata? Aku pun tak tau camne eja..huhhu

3 comments:

  1. cik ina dah banyak kali jumpa satar ni kat pasar malam rumah cik ina belum ada kesempatan nak beli. sedap ke , rasa cam mana?

    ReplyDelete
  2. ada jgk erk sata gulung..x jupe lg ni..biasa jupe sata daun ngan sata goreng (sberang takir)

    ReplyDelete
  3. cik ina, ok la rasa dia tp x sesedap sata ori yg dgn daun tu..

    ReplyDelete