Monday, January 9, 2012

Rumah untuk dijual - Semi D setingkat ~ update harga

Saya bukan broker jual rumah hehehe tapi ni rumah yang baru buat sebelah umah mertua. Saje letak kat blog kut-kut ada orang kat belah-belah Dungun tengah cari rumah.





Nak masuk tak leh hehehee. tapi siyes memang cantik umah ni. Buatan pun kemas. Gate depan guna wrought iron, fuuuuuu..rumahku besi biasa je hukhukhuk.

Harga saya tak pasti tapi kalu tak silap mak mertua bagitau antara RM 220K - RM 250K. Tapi tak pasti la. Boleh kontek nombor kat bawah ni ye.


Semua sekali 4 unit tapi yang dah siap 2 unit baru. Tunggu habis jual yang ni dulu kut baru dia buat lagi 2.

Update :-

ada kwn bagtau rumah ni harga RM 230k se unit.

11 comments:

  1. boleh tahan gak rega rumah tu, kalau kat selangor ni cam tu dah dekat nak 300 +++ ribu.

    ReplyDelete
  2. ha'ah la cik na, payah nk rumah harga 200k ke bwh skrg ni..

    ReplyDelete
  3. Dungun kt area mne ni

    ReplyDelete
  4. dekat ngan pantai ke?

    ReplyDelete