Saturday, January 21, 2012

Maxi kaftan-update

~ STICKY MODE ~

Salam korang,

Adik saya ada jual baju kaftan maxi ni. Saya tak tau kaftan ke apa tp dia takde sayap kat tepi tu kira macam maxi lah. Saya beli 2. Selesaaaaa sgt. Ada saiz ye. M, L dan XL. Yg saya beli tu saiz XL. Yg tinggi dlm 158-165 cm ok. Saya dah basuh, dan tak luntur pun. Kalu beli ni boleh terus pakai sebab dia dah basuh siap-siap.

 pink

 hijau

biru 

Yg kat atas tu antara contoh warna ye. Ada lagi warna lain tapi saya ambik contoh 3 ni je. Baju ni abang ipar kepada adik saya yang buat.

Ada lengan panjang juga ye. Harga RM 35 untuk lengan pendek dan RM 38 untuk lengan  panjang. Lengan panjang tu tak lah pjg sgt mcm lengan 3 suku tp labuh skit. include postage. Sape berminat boleh tinggal komen ataupun email saya marinahunny@gmail.com.

Ok, happy shopping uolls.

9 comments:

  1. cantik kaftan tu, cik ina badan berisi takut sikit nak pakai kaftan.

    ReplyDelete
  2. cantik..kalau izan yg pakai sah2 meleret hehe...

    ReplyDelete
  3. menjual dah pulak skarang..wow wow wow...cantik wei, kalau aku beli mahal la plak postage :P

    ReplyDelete
  4. kalau saya awak agak size apa? saya nak ketiga2 kaler tu./..:)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. su, size M ok. sbb L tu labuh. sbb adik saya tinggi lbh kurang su cuma dia kurus skit. kalu L labuh katanya. saya cek stok dulu ye.apa2 hal nt saya sms :)

    ReplyDelete
  7. Wah..fesyen yang macam ni dah makin femes ye..

    ReplyDelete