Tuesday, January 3, 2012

Makan makan makan

Letak gambar je lah. Banyak lagi rupanya tak upload. 


 lauk simple utk santapan putera raja. Hahahaha




kegemaranku..tapi mahal la plak. takleh makan selalu huhuhu 




 Donut yg paling aku suka. Californian almond and durian durian. Hahaha sedapnyeeeee. Tapiii takleh makan selalu, nanti kencing manis doowwh.




 Makan besar di NAR cafe. huhu bestnyeeee... tapiii sekali sekala ye. Nama pun makan besar, wangnya pun besaaaar jugak. Hahahahaa best2.






Siakap stim dgn kerabu mangga, Kerapu masam manis, kangkung belacan. Semuanya dap dap belake.




 Sarapan pagi di Hotel Raudhah, Kota Bharu. 1st time duk hotel ada sarapan nasi kerabu. Terbaik wok!


 Ni lagi satu  kesukaan ku. Mahal tapi nak jugak!




 Melantak sate di Chendering. Terbaik oh. Takyah gi Jabi.




Baby pak choi. Ni lah sayur hari-hari mesti ada dalam peti. Baru jumpa baby ni kat Astaka. sebelum ni pak choy biasa je. Hmm pas ni kena tuju ke Astaka jugek kalu nk beli baby nih.

4 comments:

  1. seronoknya makan besar ye, cik ina terliur ngan siakap stim kerabu mangga , terbayang kesedapannya masam manis pedas.ia ke pedas?

    ReplyDelete
  2. sib baik baru pas makan tengahari =)

    ReplyDelete
  3. Cik ina,

    X pedas, masam2 mangga gtu... Cik ina terror kan. Buat laaa..

    Dd,

    Mkn jgn x mkn...


    Cheqna,

    Huhuhu

    ReplyDelete