Sunday, January 8, 2012

Keropok dan aiskrim.

Dua makanan di atas adalah kegemaranku sangat-sangat! hahahhahaha





Aiskrim tropicana.. memang best giler ah! Tak mahal, singgit je..







Yang atas tu yang goreng panas-panas. Memang lembut lah tp sekarang mcm dah kurang ikan tapi still lembut lagi. yang dalam plastik merah tu yang frozen punya. Balik rumah boleh goreng lagi. Harga RM 5/peket. Tak tau berapa ketul ada dalam tu tapi macam banyak jugak.

1 comment:

  1. eskrem tu kurang suka..
    tapi kepok tu memang besh =)

    ReplyDelete