Monday, January 9, 2012

Kedai Buku Wan Ariffin

Kalu balik Dungun mesti tertarik nak singgah kat kedai nih, tapi tak singgah pun hinggalah minggu lepas ajak PB gi.






Banayak gilerrrr buku dalam kedai ni dan mostly keluaran DBP lah. Buku lama-lama, rujukan, novel semua ada. Tak terkira, tak larat nak jenguk. Tapi end up tak beli apa pun sebab aku tengok novel keluaran DBP ni lebih kepada sastera skit, huhuhhu.

Rindu Pustaka Munirah :(

5 comments:

  1. dulu2 ingat ada bentalib masa cheqna belajar kat IZ dulu..lening dok au r ada ke dop lagi bentalib tu

    ReplyDelete
  2. adoiii saya tersangat lah suka buku2 DBP...situ jual 2nd hand ke....jenuh kat KL kite cari susah nak jumpa...ya ampunn bestnya kedai ni...teruja habis tengok....boleh pesan kat awak tak hehehehe

    ReplyDelete
  3. dulu zaman skolah dok kerteh..buku text n rujukan kat sini senang dapat..anak2 kakitanganb petronas tak dapat bantuan buku teks so kalo stok koprasi abis kena cari sendiri..kat cni leh dapat..

    ReplyDelete
  4. cheqna,

    penah dengar kedai tu dulu hehehe

    aiza,
    boleh xde mslh.. sini jual buku baru. awk blh email tajuk buku nt sy cari - marinahunny@gmail.com

    nurazimah,

    oh mcm tu. mmg banyak sgt buku kat sini..

    ReplyDelete
  5. marina kite tak tau tajuk apa....murah tak harga dia? kite suke je semua nya karya DBP....suke suke suke...cam citer family2 ke kite suke...camne ekk nak pesan..nape la kat KL tak ye

    ReplyDelete