Monday, January 9, 2012

Cek nuffnang dah sampai !

Tadi mak kol, katanya sampai surat macam cek. Yuhuuuuu!

Cek nuffnang tu, sbb dh dapat paymet advise via HSBC ari tu katanya cek dh di pos kan.

Hehehehhehee nak buat apa yeeeee?

Kalu ikut PB dia suh simpan, tapi nak spend blh tak?

Bolehlaaaaaaaaa...

Esok gi umah mak :)

6 comments:

  1. tahniah...huhhhuu saya tak pernah merasa lagiii...

    ReplyDelete
  2. bestnya awak...kite ni dok blogging dari tahun 2008 kot tak pernah2 dapat lagi....hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah..tahniah...

    penat aku taip tahniah ni,takkan takde apa2 kut.hehe

    ReplyDelete
  4. Bsb,

    Tq..hehehe

    Cheqna,

    Ala nt lbh 50 cheqna cashout le..

    Ween,

    Ko punya brp dh?

    Naja,

    Ada la tu t.,hehehe


    Penyubiru,

    Meh balik kg, blh blnja ikan celup tepung

    ReplyDelete