Thursday, January 5, 2012

Alamak, camne mau pasang ni? - ok dah boleh pasang..hehehe

Aku yg tak paham atau memang tak reti pasang? Aduyaiii cik ina tolongg...!




ok, dia bagi bekas tu siap terpasang. Cuma klik kan beater tu dan letakkan kat kat base.

No. 1 dah buat.

No. 2 tu tak paham. Cmane nak letakkan mixer tu kat base dgn beater dah terpasang?

Sian nye aku. Orang nak buat kek nak buat kek jugak. Last2 tak reti pasang..huwaaaaaa!!

Update :-
Dh jumpa dah cara pasang .. Huhuhu. maleewwww

10 comments:

  1. kan kepala tu boleh didongakkan.tak pun ko buka pemukul tu dulu.mixer tu boleh keluarkan jugak dari basekan.

    ReplyDelete
  2. jgn putus asa na..terai lagi pasang
    kalau berjaya pasang, buat kek ..pos skit kt kty ye :)

    ReplyDelete
  3. cik ina,

    tu yg ingat nak dongakkan kepala dia, tapi nak dongakkan camne ek, nak tarik, tekan, picit semua xleh..

    ReplyDelete
  4. dah boleh daaaahhhhh!!!!
    tq cik ina

    ReplyDelete
  5. , cik ina punya yang stainless steal badan ngan mankukunya , yang ni cik ina tak dapat nak agak cam mana?cuba sampai jaya ye.

    ReplyDelete
  6. sabau je ko ni cik ina baru nak bervangga badan ngan mesin cik ina stailess steal , ko dah cakap boleh plak.kah kah. lepas ni kena banyak mebako, tepek kat blog ye: )

    ReplyDelete
  7. hahahaha okeh cikgu! pas ni kena praktis membako! hahhaa

    ReplyDelete
  8. updateeeeee plsssssss hasil baking :D

    ReplyDelete