Saturday, December 24, 2011

Setiap perkara yg berlaku ada hikmahnya, jgn lah pandang bahagian yg susah tapi cuba lihat pengajaran yg kita dapat.

Tajuk panjang ada kena mengena dgn kisah entry ni. Tapi takpelah, biar org yg tau saja tau. Setiap yg berlaku pada kita ni juga telah tertulis sejak kita lahir lagi. Sesungguhny Allah itu maha besar. Aku tujukan kata2 ni buat my bff yg mengalami musibah semalam. Alhamdulillah semuanya selamat.


Alkisahnya petang Khamis tu PB ajak pi KB. Plan mmg nak pegi tapi ingat  minggu depan. Tapi petang tu tetiba dia ajak gi dan dan tu jugak. Rupanya ada hikmahnya kitorang gi hari Khamis tu. Sampai di KB dlm kul 10 gamble je cari hotel. Last2 check in di Raudhah Islamik Hotel. Ok lah.


Plan gi KB tu xde apa2 pun saje jalan sambil tu nak gi beli set comforter mak kirim utk majlis adik aku nanti. Dah tgh sale kang, kalu hari biasa mahal giler plak. Pastu yg kedua nya misi mencari Tutti frutti lah. Hahahaha mana2 pegi mesti kena cari TF ni. Kuala Trg pun bakal ada outlet TF nanti insyaallah tahun depan. Tunggu je la wahai peminat TF. 


ni outlet yg terbesar yg aku penah g.

ambik sorang satu, jgn berebut!

ramai gilerrrrrr..

bakal pelanggan utama di TF K.Trg nanti, hahahahhha


lawa kan pagar ni. ni pagar istana

kita makan di kedai nasi ulam cikgu.

terima kasih ustaz belanja kami :D. dan juga tolong bayarkan saman parking. hehehe terima kasih banyak2.

Kesimpulannya, memang ada hikmah kami ke KB minggu ni. Terima kasih yg tak terhingga buat Ustaz Rosli yg belanja makan tengahari danjuga toloong bayarkan saman parking. Hehehehehe. Terima kasih jg buat suami ku kerana  belikan 3pcs periuk utk masak hari2. Periuk yg aku beli dulu rupanya tiruan huhuhuhu.

3 comments:

  1. wahh..leh jadi duta TF nih..hihihi..aku pnh g kt kuantan jer..tu pun nk try..tp tekak aku xleh terima ah sbb yogurt..aku mkn yogurt nestle jer..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Tak pernah meronda-ronda kat KB. Moga satu hari nanti ada rezeki jejak kaki kat sana.

    ReplyDelete