Monday, December 5, 2011

Mari membaca

Hari Sabtu gi kenduri kahwin Ila & Yusrin kat kat Kemaman. Ila ni anak saudara kpd abg ipar pakcik botak. Faham tak faham tak? Tak paham xpe lah. Ila org N9 lawan dgn yusrin org Kemaman. Kitorang berkumpul di Hotel baru buka , Hotel Seri Kemaman.

Nak dijadikan ceritanya, sementara menunggu ketibaan sedara mara dr N9 dan pengantin pun tengah bersiap, PB cuit saya bgtau, kat sebelah ada kedai buku. Waaaaahh, apa lagi, jom jom!

Waaah mmg best la kedai tu. Banyak gileeeeeerrr novel dgn buku2 lain.  Siap boleh wat pinjaman mcm kat library tu :). Dan hasilnye...



Majalah harmoni dgn bilik 616 tu beli kat lain tapi tak baca lagi. Untuk saya 3 bijik utk PB 3 bijik. Yg saya punya Novel Jejawi Tua, Biarkan Ia Berlalu (tertarik sbb tebal huhuhu, tp sinopsis pun best) dan juga Indahnya Hidup Bersyariat. Saya cadangkan anda beli lah buku Indahnya hidup Bersyariat ni. Semua psl Fardhu Ain ada. Boleh jadikan hadiah ataupun rujukan sekolah juga.

Ni le kedai buku nya bersama duta tak berbayor hahaha.


 selit gambar. Aku yg pendek atau anak sedara yg tinggi. Tua daaaaahhhh.

 wit ila, pengantin yg gojes :)

Otw balik singgah umah kawan PB, kahwin jugak. Cantik giler pasangan ni :)

Selit2 gambar kawen org hahahahaa.

 Selamat bekerja bagi yg bekerja dan selamat berehatbagi yg tak  bekerja mcm aku hahahahaa.

5 comments: