Monday, December 26, 2011

Hakisan di Pantai Teluk Lipat - dekat dgn umah mertua

Terkejut bila dapat tahu Pantai teluk Lipat kena hakisan teruk. Kalu nak diikutkan memang pantai ni bermasalah. Maksud nya memang sebelum ni kalu lalu pun memang nampak hakisan tu dah makin lama makin ke atas menghampiri jalan raya. Memang tak selamat dah kalu nak bermandi manda.

Pantai ni dekat giler dgn umah mertuaku. Tak sampai 5 minit. Kita tengok sebahagian kerosakan pantai itew.












Picturescredit to FB Mr. Hew Seng Heng. Nak tgk banyak2 lagi  blh g kat FB beliau.

Takuiit.

4 comments: