Tuesday, December 6, 2011

30 minit Ustaz Don

Assalamualaikum..

Jangan lupa setiap Isnin-Rabu jam 10.30 malam kita tengok ramai2 rancangan 30 Minit Ustaz Don. Aku rasa ni fenomena baru. Bagus betul cara penyampaian Ustaz Don ni. Muda lagi, cara penyampaian nya memang menarik dan kelakar pun ada.



Pics credit to google.

Hensem gak Ustaz Don ni ye..hahahaha. Tapi PB lagi hensem :)

7 comments:

  1. smlm nak tgk tp tertido, rugi sgt

    smlm citer psl apa ye? sharelah, nak tahu sgt :-)

    ReplyDelete
  2. ustaz Don ni best sebab pendekatan & cara penyampaian dia sgt praktikal. senang org nak faham & ingat.

    ReplyDelete
  3. wanita bertudung hijau,

    semalam sambung citer psl tajwid.. hukum bertemu huruf 'ba' = iqlab


    edrina,

    betul kan kak:)

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys

    ReplyDelete
  4. macam best je...
    tak pernah tengok lagi...

    ReplyDelete
  5. betul3...mmg best..budak2 pun suka sbb cara dia sempoi sgt!!

    ReplyDelete
  6. Nanti nak tengok kalau kat Youtube ada tak rancangan ni. Curious sangatlah pula.

    ReplyDelete