Sunday, November 13, 2011

My life as a housewife

Assalamualaikum...

Lamanye tak update. Banyak sangat benda yang jadi sampai tak terupdate. My life totally change now. Saya malas dah nak cite, tapi bagi yang tahu tu tahu lah kan. Saya sendiri pun tak menjangkakan semua ini akan jadi pada saya dan kawan2.

Walaubagaimanapun, perkara ini belum selesai lagi. tunggu saat dan ketikanya nanti.

Tapi yg pastinya buat masa sekarang saya adalah seorang SURIRUMAH! hahahahaha best giler rasanya. Takyah sakit kepala pikir hal keja lagi. Plan seterusnya tunggu dulu. Saya nak menikmati rasa bagaimana menjadi seorang surirumah.

Apa yg dibuat sekarang?

Mengait, makan, tido, mengait , makan, tido. Hahahahahahahahaa. tipu jeeeee..



Akhirnya siap tempahan ni. Lama dah tapi sbb sesuatu yg berlaku maka tertangguh seketika..

6 comments:

  1. semua art works yg cantik2 :-)

    p/s: perasaan yg sama masa mula2 benti keje. Bestnya...pasal itu yg diimpikan. Tapi lain org lain pandangan. Mungkin ada jugak yg tak 'rasi' duk rumah 24 hours pasal tak biasa. Anyway enjoy ur time :-)

    ReplyDelete
  2. sabar ye kak na..dugaan dlm alam pekerjaan..smga kak na tabah...


    x dpt pampasan ke kak na,dahla mengejut camtu kan...

    ReplyDelete
  3. ambik peluang rehat kt rumah dulu puas2...take care ;)

    ReplyDelete
  4. jom sharpen the baking skills kak na.. hehe..

    ReplyDelete
  5. marina kena retrench ker? Akak pun dulu masa mula2 kena mcm x percaya. Be strong k! Insyaallah rezeki ada di mana2. Bukan mereka yg tentukan rezeki kiter. Allah tahu apa yg terbaik. Pasti Allah ada sesuatu yg lebih baik utk Marina. Insyaallah. ameen

    ReplyDelete