Sunday, November 6, 2011

Buah malberi

Selamat Hari Raya Aidiladha. Semoga korban kita diterima Allah.

Saya dan kawan2 pun telah menjadi mangsa korban yg tak sepatutnya. Sakit hati sangat. Sebulan ni memang serabut kepala otak. Macam2 hal. Nak cite xde mood. Kite cite psl mende lain.

Nak tunjuk buah malberi yg mak mertua tanam. Poko kecik je tapi dh kuar buah 2,3 bijik.

 jgn keliru, tepi tu pokok kaduk.


 pokoknye cinonet je. tapi terselit 2,3 bijik buah. Tapi 2 bijik aku dh ambik hahahaha


Ingatkan masam tapi manis. Pokok ni lah aku nak tanam sangat ni. Mak mertua nak semai dulu pastu nanti aku ambik tanam kat umah.

Sekian, tima kaseh.

6 comments:

  1. assalam

    i nampak you & friends dlm berita tv9

    sorry about the incident

    be tough

    doa org teraniaya Allah dengar sgt

    been in yr shoes before...sure a bright sky on the other side...ada hikmahnya

    SR
    Losong

    ReplyDelete
  2. mana nak dpt benih malberry tu...first time saya makan kat sini, yg tumbuh liar dlm uni...tak tahu pun blh makan...rasa masam-masam manis...mmg best...


    nak kena g kutip lg nih...

    ReplyDelete
  3. nazli,

    kat sini pun ada banyak jg yg tumbuh meliar. pokoknya senang hidup.. nt balik msia try cari ..

    ReplyDelete