Monday, August 15, 2011

Next project

Bulan2 puasa ni petang2 pas masak sempat la kait mengait seketika.


blh buat karpet nih! Ni sbnrnya nk buat alas utk letak pasu kecik atas meja kopi. wat raya uolls hehehe


Ni plak order from sweet miss kejora. 4 bijik keronsang bunga ros .



Happy crocheting!

8 comments:

  1. eee...cantiknya alas pasu tu bwarna warni...

    ReplyDelete
  2. bagus kak na..
    usaha tangga kejayaan
    ce tengok tangan ada patak siput ork???
    cheqna memang x dop..=)

    ReplyDelete
  3. marina, senang tak nak buat carpet tu? aku rasa mcm senang jer sebab bulat2...ala mana nak blajar yg tu?

    ReplyDelete
  4. aktiviti yg baguuuss sementara nanti buka pose! Kalau dah leka mengait mesti tak sedar dah nak buka pose kaann...

    ReplyDelete
  5. qhaifa nur,

    cantik kan sbb warna warni ;)


    cheqna,

    hahaha


    monas,

    ni paling senang ween. aku rasa pas ko tau basic tu ini la yg pling senang, cuma tukar kaler benang je..

    NMO2,

    ;)


    elly,

    tq kak lly

    hehehe pernah jg sekali. lupa nk but air ;)


    _________________________
    I have added cool emoticons to this message.
    To see them go to http://x.exps.me?2cdbade06a2d3e8a827f195e912bc8f2

    ReplyDelete
  6. colorfulnye next project ni...nk kn rajin tukar color ni

    ReplyDelete