Monday, August 8, 2011

Menu berbuka 8 Ramadhan

Ari ni kita singgah pasar beli ikan. Lama giler tak beli ikan. Asyik ayaaaaamm je.. busan juge kan.

Beli ikan kembung sekilo RM14. Ikan fresh lagi. Udang setengah kilo RM10 dia potong singgit. Cadanganya kita buat singgang je lah hari ni.


fenin plak tgk gambar ni. sup sayur semalam ada sket lg. Panaskan je, sayang plak nak buang. Goreng ikan 2 ekor. Sayur tauge+sawi goreng. Oh tak lupa sambal bilis tempoyak  :D

Jualan raya dh bermula kat opis. Kuih raya, keronsang. Saya beli juga sepasang keronsang dan juga butang baju melayu untu Pakcik Botak :D


Sabah mari ;)

6 comments:

  1. huwaaaaaaaa sedapnya lauk berbukaa..
    ikan fresh lak tu

    ReplyDelete
  2. hurm kekadang masak sendiri tu la yg best :D

    ReplyDelete
  3. nyum2.. lapar terus tengok makanan tu..

    wow.. lawa kerongsang & butang baju melayu tu.

    ReplyDelete
  4. saya dah buat sambal bilis tempoyak...berselera makan nasi pagi tadi..alhamdulillah...*tq yer bagi resepi*

    ReplyDelete
  5. cantik kak... raya ni tak tau nak beli apa tuk mirul.. ermm...

    salam ramadhan jugak kak...=)

    ReplyDelete
  6. ann,

    hehehe pose tgk apa pun lapar ;)



    diamilikku,

    haha akhirnya buat jugak ye..buat banyak2 simpan dlm peti..


    amni,

    hmm bagilah sesuatuyg suwit..bagi duit raya pon ok ;)

    ReplyDelete