Sunday, August 7, 2011

Menu 7 Ramadhan

Dari pagi td dh ada dlm kepala nk masak untuk berbuka  :P. Dah masuk seminggu berpuasa tapi takde lagi menu berbuka dlm blog ini :P


Balik opis ajak Pakcik Botak pi Sabasun nak cari bilis. Stok bilis adalah perlu ada di rumah ku :D


Mulanya ingt nk cari bilis je tp terpandang plak tauge yg comel2, geram pulak. Hahahaha terbabas skit je ;P



bilis halus dan bilis kasar. Tauge 30 sen, tauhu 6 keping dan juga bebola ayam. Bagus utk dibuat sup ;D






Menu untuk hari ni.Sup sayur, sambal bilis tempoyak, udang celup tepung dan ikan masin. Oh tak lupa dlm bekas tu lebihan bilis pedas mak bagi semalam.

Esok kembali berpikir nk masak apa.

Selamat berbuka uolls!

2 comments:

  1. tak cuba2 lagi sambal bilis tempoyak tu...:)

    ReplyDelete
  2. hahaha senang je su, buat lah. saya buat banyak2 simpan dlm bekas masuk dlm peti. senang nk mkn bila2 masa ;)

    ReplyDelete